Thursday 19 February 2015

Pondok Pasir Tumboh- Part 1

Assalamualaikum

Hari ni baru tergerak hati nak save nombor kawan-kawan dekat Pondok ni dalam fon. Sebelum ni terus jaa tulis kat fon. Kali ni lain sikit sebab tulis kat buku dulu. Dekat pondok mana boleh pakai fon .Siap kena ambik pastu balut dalam kertas lagi tau?

Tujuan screenshot gambaq dekat bawah ni sebab rasa kecik ja aku ni.. Semua tak letak gambar personal. so tecik rasa.. Aku ni tabik ngn muslimah yang langsung tak letak gambar peribadi walaupun gambar jari ke, kasut ke. Tak tahu la kenapa. Sebab aku perempuan aku paham perempuan ni kalo boleh nak je letak gambar, nak orang tengok , nak orang tahu kita dressup apa.Tapi yang prinsip tak letak gambar dekat laman sosial ni sangat aku suka.



InsyaAllah aku nak update lagi pasal pondok ni walaupun aku baru je duduk tak sampai seminggu. Okaylah.ada pengalaman sikit dan aku tau la peraturan kat sana macam mana. Aku nak pergi lagi.Rindu sangat tarbiah kat pondok T_____T