Tuesday 9 December 2014

to all my kesayangans

Assalamualaikum hye.

kesimpulannya aku tak dapat jadi MA. mula-mula heran. tapi lelama aku tak heran. bukan aku sorang je yang frust. So hidup diteruskan. cehh. senang aku cakap.

awal- awal da kesimpulan kan. Nampak tak kat situ da lama tak buat karangan BM. Maap cikgu.

dah .. tak da maknanya aku nak cakap sal cita-cita aku. Tapi masih belum terkubur tau cita-cita aku tu. Aku try lagi next year sampai aku dapat. Apa yang aku nak aku usahakan. Yeeeeaaahhh.. Dah doakan aku je . jangan tau baca je. Eh, ada orang baca ke? kkohkohkoh.

merapu.

topik asalnya aku nak cakap congrats buat kawan- kawan matrik Penang aku yang dapat keputusan hari ni. tak kesah la berapa pointer korang. AKU TAK KESAH sebab aku bangga dengan semangat korang.

semangat korang yang still stay kat matrik then teruskan perjuangan korang.

tak macam aku en. tak boleh nk teruskan matrik terus quit kan. Macam apa tah. YA Allah kutuk diri sendiri?

TAHNIAH
aku tak tahu macam mana nak gambarkan perasaan aku . Aku tumpang happy dan kalau aku ada kat sana , opkos aku peluk korang ketat. bukan sebab result tapi sebab rindu.wakakaka.. tak.. gurau je.

aku peluk korang sebab aku happy and bangga ada kawan macam uoolls. ( aku peluk pompuan jelah wei) siyes aku cakap, susah nak dapat kawan macam korang . Kawan yang tak pernah nak jaja cerita. Nak ngumpat sana sini. Nak gaduh lebih-lebih. tipu la kan tak gaduh manja-manja. tapi kejap je. settle.

susah wei nak jumpa kawan macam korang. boleh share aku ilmu pasal Islam. kadang-kadang topik borak kita tak lari. Maksud aku macam korang still masuk bab-bab agama dalam conversation kita.

susah .. nak dapat balik apa yang pernah kita dapat. betul la cakap orang, hargai setiap pertemuan. once berpisah belum tentu kita akan jumpa lagi.

aku nak cakap aku menyesal keluar matrik. Ada.. sebab aku menyesal lepaskan korang. Tapi aku tau lambat laun aku ngan korang berpisah jugak. tapi aku tak nyesal pon bila sentuh bab belajar. its okay. sebab matrik bukan tempat sesuai dengan aku pon.

sampai sekarang aku still istikharah tentang keberadaan aku sekarang.

aku tak harapkan lebih.
Just letak aku dalam doa korang.

sebab yang menghubungkan dua hati bukan wassup bukan wechat bukan fb blahblahblah
tapi DOA.

Aku percaya pada kuasa doa. Aku sangat percaya. ( walaupun doa aku nak jadi MA tak dimakbulkan tapi aku anggap itu satu penangguhan)

Aku percaya pada pertemuan pertama kita. Dan dengan kuasa Dia dan doa,aku percaya pada pertemuan kedua nanti.

kita kan bertemu...

dah jiwang je lebih. baiii.