Tuesday 20 November 2012

super senior

Assalamualaikum

SubhanAllah. Time flies so fast, pejam celik pejam celik, dah setahun. Ya Allah, cepatnya masa berlalu. Terasa baru je masuk Form 1 and setiap kali Kak Dila lalu tepi kelas masa form 1 dulu, mesti sound kuat-kuat panggil " Kak Diiilllaaa" . Kak Dila pun dah besar. Aku pun tak lama lagi akan menjadi sesorang kakak kepada junior. So. no more orang akan panggil aku adik adik buka sekolah nanti. Eh, selama ni ada ke panggil aku adik? Perasan aku :)

Cepatnya waktu berlalu sehingga anak Abah sorang ni dah jadi budak besar. Dulu,anak Abah suka buat perangai. Sekarang pun sama Abah. :) Abah, rindu sangat kat Abah. Sunyi sangat. Angah, Kak Yong, masing-masing sibuk. Anak abah sorang ni pun nak hadapi exam besar tahun depan. Tapi , semangat nak belajar sungguh-sungguh semakin pudar, lemah. My spirit has gone. I dont know why. Adik perlukan Abah. You are my only best man, Abah :) 

Alhamdulillah. Selama 16 tahun lebih hidup ni. Banyak yang aku belajar. Banyak yang aku hadapi untuk menjadi seorang yang matured. Adodoodooi , matured kah ? hehe. 16 tahun ni jugak banyak yang berubah. Keadaan, masa, tempat, pergaulan, sekolah dan macam-macam lagi. Kadang-kadang perubahan tu perlu untuk menjadi kita seorang 'manusia'. Bila Allah bagi peluang untuk terus hidup, gunalah untuk kebaikan diri dan orang lain. Start your life by loving everyone. Life is too short to waste time hating people. Tapi ni soal hati, kadang-kadang kita cuba nak kawal keadaan , tapi perasaan marah,geram kat orang tak dapat kita elak. Moga ALLAH jadikan aku seorang yang molek pekerti :)

Tak sangka, setahun lagi aku akan bersama dengan kawan-kawan, aku harap dalam masa setahun ni aku dapat cipta memori indah bersama korang. no gaduh gaduh. Aku tak mau ada masalah, lau ada pun, sama-sama bawak bincang bukan pakat tunding jari. Aku cuba untuk jadi begitu. Moga ALLAH pelihara hubungan persahabatan ni. Aku sayang semua. Untuk masa setahun ni, macam macam boleh berlaku kan? Lepas setahun, masing-masing bawak haluan. Ada ke utara. selatan timur barat. So, susah la kan nak gather sama sama lagi. Ya ALLAH, sekarang macam tak caya, aku dah nak naik FORM 5 . rasa muka macam form 1 lagi. Ekekekeke. Pape pun jom berjuang untuk SPM ! 



HAHA