Thursday 5 April 2012

malas

Assalamualaikum,cinta.

hehe. Kenapakah perlu ada cinta selepas salam tuh ? :) back to topic,saya seorang pemalas sekarang,(dulu pun pemalas jugak tapi tak la pemalas cam ni) nak blogwalking pun tak da mood. biarlah ! sume benda aku malas buat sekarang even kerja sekolah. banyak giler kot. Ya Allah,rajinkanlah aku. 

change is never easy

yup, nak melakukan perubahan adalah sesuatu yang sangat payah. perubahan yang mendadak dari satu yang agak buruk kepada sesuatu yang lebih baik. malas-------> rajin. Argghhh, kenapa terciptanya perasaan malas dalam diri aku. yang mana perginya sikap yang boleh dikatakan rajin aku dulu. masa nak UPSR bertungkus lumus buat revision. lainnya perangai aku masa aku nak UPSR dan PMR . PMR revision kurang la dan sekarang tak sampai 2 tahun, aku akan SPM. susahnya nak berubah. see, i'm still online, facebooking. 

oklah, ujan dah.takut petir ke apa. Orang streamyx pesan, kalo petir, guruh or yang sama sewaktu dengannya, sila cabut kabel internet. so, bye.