Sunday, 25 January 2015

Kenapa aku susah nak kawan dan berdamai dengan lelaki ?

Assalamualaikum

1. Dorang suka cari gaduh

2. Nombor satu aku tipu. Aku yang suka cari gaduh.

3. Eh betol lah. Dorang suka cari gaduh. Dorang panggil aku nama bukan-bukan. Dari darjah dua lagi panggil zirafah la. "lesung pipit" la.Doremon la and terbaru.... Malas la nak citer. Aku takda baru terasa kan kehilangan, Pastu takda kawan gaduh. Padan la. Tula time ada depan mata tak hargai.bye.

4. akan suka aku (booooooooooo)

5. Aku yang suka dulu (eh ye ke ? yang ni susah sikit kot kot.)

6. Atau dua-dua jatuh suka serentak tapi tak nak ngaku.(agak mustahil)

7. Aku dapat rasa aura laki (baca:bakal) marah.Dia kata dia tak nak bini layan lelaki. (sound funny) maaf bang. Saya praktis dari sekarang. 

8. Lelaki ni sweetalker tak kena tempat. 

9.Aku ni seorang perempuan .
Aku berhati lembut.Kohkohkohkoh. Kadang-kadang berlagak tak cair atau lebih tepat ego. Dalam hati kembang weh. Ko perempuan jangan nak tipu haku la kalau lelaki cakap benda-benda sweet tak rasa pape. Paling tak ko senyum meleret. Dan paling teruk boleh bawak sampai mimpi. Please la jangan bohong aku .Aku tau la. sebab aku dah alami

10. Aku tau takat iman aku kat mana. Goyah dan boleh tumbang bila-bila masa saja. So baik bina benteng 69 tingkat. eh?